Jelenlegi hely

A MOL Mester-M díjat vehetett át a veszprémi táncpedagógus

MOL Mester-M Díjat vehetett át a tegnapi napon tíz példamutató munkát végző pedagógus a budapesti Kogart-házban. Köztük Dr. Kiszelyné Czibik Tünde táncpedagógus, aki 25 éve hozta létre a veszprémi Cholnoky Mozgásművészeti Stúdiót. 

"Szükség van a szülőkön kívül egy olyan pedagógusra, akihez bármikor fordulhatok. És a Tünde ez! Ez egy második család, ahova haza tud jönni!"

 

A MOL Új Európa Alapítvány 2006 óta támogatja a fiatal tehetségeket és a velük foglalkozó pedagógusokat. Eddig 75 utánpótlásedző és tehetséggondozó tanár részesült már az elismerésben, amelyet azok a pedagógusok kapnak meg, akik jó eredményeket értek el több évtizedes munkájuk során, és akiket környezetük emberileg és szakmailag is példaként szeretne a fiataloknak felmutatni.

A 2015-ben beérkezett több mint 700 jelölés közül a kuratórium választotta ki azt a három művész tanárt, négy természettudományos szaktanárt és három utánpótlás edzőt, akik átvehették a MOL Mester-M Díjat, amely erkölcsi és anyagi elismerés: a díjjal egymillió forint tiszteletdíj jár. Ezek a tanárok és edzők munkájukkal, áldozatkészségükkel és szakmai támogatásukkal számos tehetséges fiatal pályára lépését segítették már.

A 2015. évi MOL Mester-M Díjat olyan kiváló tanárok vehették át, mint Ábrám László fizikatanár (Budapest), Dr. Futóné Monori Edit biológia-kémia tanár (Debrecen), Balla Tibor László mélyrézfúvós művész és tanár (Debrecen), Dr. Kiszelyné Czibik Tünde tánctanár (Veszprém), Gorbunova Natalia hárfaművész-tanár (Szeged), Kiss Róbert informatika-, matematika-, kémiatanár (Kecskemét) és Dr. Spissich László matematikatanár (Pápa). A sportszakemberek között Vedres Mátyásné Berecz Ilona jégtánc edző (Budapest), Borsodi Géza kajak-kenu edző (Győr) és Flórusz János judoedző (Miskolc) részesült az elismerésben.

 

 

Dr.Kiszelyné Czibik Tünde (1962) – tánctanár, VESZPRÉM 

Dr. Kiszelyné Czibik Tünde történelem-népművelés szakon végzett pedagógus, illetve főiskolai végzettségű edző. Aktív RSG versenyző volt, aki huszonöt éve hozta létre a Cholnoky Mozgásművészeti Stúdiót. A csapat állandó létszáma mára 3-400 fő között mozog. Óvodáskortól a felnőtt korig oktatja növendékeit, több ezer fő tanult nála az elmúlt negyed században. Czibik Tünde egy személyben tanár, szervező, koreográfus és ruhatervező is. Következetes, kitartó, szorgalmas, hozzáértő munkája, élete példa a gyermekeknek. Csoportjai működnek sok városban, rendszeresen részt vesz a határon túli magyar gyerekek táncos továbbképzésében Szerbiában. Tanítványai sokszoros Magyar- és Európa-bajnokok. Munkájával nem csak a táncolni vágyókat neveli, hanem célja az értő, táncművészetet szerető közönség megteremtése is.

 

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére